вторник, 5 февраля 2013 г.

Модуль 11.Рефлексія

Підводжу підсумок, що було найбільш корисним на тренінгу:

- отримано досвід підготовки спеціальних форм для підтримки самостійної дослідницької діяльності учнів.

    Я зрозуміла, що:

- необхідно навчитись переглядати свої вимоги до результатів учнівської діяльності, враховуючи їх індивідуальні можливості;
- необхідно навчитись не нав’язувати учням свою думку, а повільно підводити їх до того, що на деякі речі можна дивитися з різних точок зору;
- необхідно навчитись приймати те, що не всі учні можуть працювати в загальному темпі навчання;
- необхідно самій бути в постійному русі життя, не зупинятися, з радістю приймати все нове, навіть якщо воно, на перший погляд, здається не дуже бажаним і розумним.

Модуль 10.Рефлексія

Цей модуль допоміг мені з’ясувати мою роль фасилітатора в навчанні учнів за методом проектів, а саме , уміння розумно поставити запитання, сприятливе середовище у класній кімнаті та стратегії впровадження проектів, успішне спілкування у групі.

Модуль 9.Рефлексія

Цей модуль допоміг мені зробити  висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання - адаптуватися учням, розвинути навички самоспрямованості, бути активним у власному навчанні.

Модуль 8.Рефлексія

Цей модуль допоміг мені обдумати, що означає «оцінювання, зосереджене на потребах учнів», а саме має відбуватися постійно протягом проекту та включати оцінювання всіх вказаних у навчальних цілях знань та навичок; будується навколо навчальних потреб учнів, має акцентувати увагу як на змісті навчальної теми, так і на навичках 21 століття.

Модуль 7.Рефлексія

Для ефективного використовувати інформаційно-комунікаційні технології для підтримки та оцінювання процесу навчання учнів спочатку треба проаналізувати сильні і слабкі сторони  змісту та навчальних цілей. Створила учнівський блог і думаю, що він став початком у великій роботі.

Модуль 6.Рефлексія

У даному модулі зрозуміли переваги сервісів Веб 2.0 та використання їх у навчанні моїх учнів. Створювали Опитувальник у документах Google.

Модуль 5.Рефлексія

Ознайомилися із законом про Авторське право. Будемо дотримуватися основних положень цього закону у своїй діяльності.