Підводжу підсумок, що було найбільш корисним на тренінгу:
- отримано досвід підготовки спеціальних форм для підтримки самостійної дослідницької діяльності учнів.
Я зрозуміла, що:
- необхідно навчитись переглядати свої вимоги до результатів учнівської діяльності, враховуючи їх індивідуальні можливості;
-
необхідно навчитись не нав’язувати учням свою думку, а повільно
підводити їх до того, що на деякі речі можна дивитися з різних точок
зору;
- необхідно навчитись приймати те, що не всі учні можуть працювати в загальному темпі навчання;
-
необхідно самій бути в постійному русі життя, не зупинятися, з радістю
приймати все нове, навіть якщо воно, на перший погляд, здається не дуже
бажаним і розумним.
Комментариев нет:
Отправить комментарий